top of page
Zoeken

Eindhoven


Een dag na de IOB en de BAU was het tijd voor een privébezoek aan Eindhoven.

Aangezien dat in de ochtend plaatsvond had ik in de vroege middag nog tijd voor bezoeken aan studentenverenigingen in Eindhoven.

Zo heb ik het E.S.C bezocht, waarbij een paar enthousiaste leden voor me klaar stonden om me rond te leiden op sociëteit Ilium en me meer te vertellen over deze bijzondere vereniging!

Uiteraard zou ik niet met lege handen naar huis gaan, daar had de Senaat wel voor gezorgd!

Ik heb zes almanakken en de Kroniek van het E.S.C gekregen, net als wat promotiemateriaal van de laatste Intro.

Vervolgens ben ik ook nog even bij SSRE geweest waar ik door twee leden van het Bestuur werd ontvangen.

Zij hadden voor mij een almanak, een gedenkboek, een constitutiekaart en wat promotiemateriaal voor me verzameld.

Echter had het Bestuur het vrij druk, dus na een kort praatje was het weer tijd om te vertrekken.

Bij Demos heb ik ook nog even gekeken, maar helaas kon ik daar geen deurbel vinden, dus dat intervalbezoek ging niet door.

Kortom, het was een leuke middag in Eindhoven! Zeker leuk om die verenigingen weer eens te zien aangezien ik eigenlijk maar eens in de drie jaar in deze stad te vinden ben!


28 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page