top of page
Zoeken

De Verrassingstournee


Over het algmeen doe ik niet aan invalsbezoeken bij de studieverenigingen... Maar heel soms komt het wel eens voor dat ik toch zin heb om een vereniging nog even te bezoeken.

Vandaag ben ik naar de TU Campus gekomen om de Diestaart van de ETV mee te maken! (en uiteraard te proeven) Echter kreeg ik bij dit bezoek te horen dat niet alleen het bestuur van Studievereniging i.d. terug was, maar ook het bestuur van het Gezelschap Practische Studie bleek terug te zijn!

Ik hoefde dus niet lang na te denken of ik nog langs CiTG zou gaan!

Heel leuk om Bestuur 120 van PS weer te zien!

Bij i.d. had Bestuur 41 echter het hok verlaten, dus die verrassing viel helaas in het water.

Om maar in het water te blijven ben ik ook nog even bij Froude wezen kijken... Ook zonder resultaat... en uit eindelijk ben ik nog even bij de VvTP langsgeweest, waar het Bestuur wel aanwezig was!

Met de Secretaris heb ik nog even thee gedronken en weer een beetje bijgepraat over de lopende zaken en natuurlijk de naderende Bestuursvakantie van de VvTP! (Altijd spannend als je een destination unknown vakantie hebt....)

Kortom, het was weer even een gezellige middag op de Campus!

De verslagen van mijn bezoeken aan ETV en PS vind je uiteraard op de pagina's van deze studieverenigingen!


3 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page