top of page
Zoeken

Party @ the EL CID room!


Gisteren was ik weer in Leiden te vinden en zoals ik al aan de EL CID/Vademecumcommissie had beloofd, zou ik ook hen contacten als ik weer in Leiden zou zijn.

Op mijn verjaardag was me al verteld dat er dan waarschijnlijk niet veel te halen zou zijn, maar hee... Gezelligheid is ook wat waard!

Bij binnenkomst op Plexus was er niet veel opvallends waar te nemen, toen ik echter de lift uitstapte stond de Voorzitter van de EL CID al zo'n beetje klaar bij de lift! 'Ah, je bent er al! Welkom weer! Let niet op de rotzooi... We zijn net terug!'

Dat zinnetje leek verdacht veel op wat er werd gezegd toen ik op mijn verjaardag langskwam, hoewel dit toch een andere vorm van 'rotzooi' betrof...

De vorige EL CID had een week op de EL CID kamer gepast omdat deze EL CID op vakantie was... en dat hadden ze natuurlijk niet onopgemerkt gedaan....

De hele vloer lag bezaaid met ballonnen, het hing vol slingers en serpetines en de halve kamer was serieus INGEPAKT.... Van een beeldscherm tot een prullenbak... Niets had de 'Fast Forward' EL CID bij het oude gehouden...

Al schuifelend om niet op een ballon te trappen wist ik de koffietafel te bereiken waar de Voorzitter een lekker kopje thee voor me inschonk.

Na een algehele update over de afgelopen maand werd me gevraagd of ik misschien een sneak preview wilde van het nieuwste Vademecum!

Ik ga er nog lekker niks over verklappen, anders is het geen verrassing meer... Maar ik kan wel zeggen dat als je het nieuwe Vademecum voor je neus krijgt... LEES HEM VOORAL!

Vervolgens gaf ik ook nog mijn mening over diverse Piekweken. Zo kwam er ook nog een idee uit de hoge hoed die ik van de OWee had gezien. (Nee, niet die Ter Land Ter Zee in de OWee.... Die doet dit jaar hopelijk niet meer mee!) Tot slot moest er natuurlijk nog wel even een foto gemaakt worden in het feestelijk versierde hok! (Leuk detail, aankomende donderdag is de Voorzitter van de EL CID/Vademecumcommissie jarig, ga hem vooral feliciteren!! -Ik hoorde dat hij wel zin had in lekkere taart-)

Al die tijd dat ik op het hok was, was er geen ballon gesneuveld... Echter had mijn contactpersoon er toch zin in om er een te vermoorden... (Dat geluid, hatelijk!) Laten we het er maar op houden dat dit succesvolle bezoek met een knallend eind werd ingeluid!

Ik heb het niet snel dat ik me verbonden voel met een Piekweken-organisatie, maar ik vind deze EL CID/Vademecumcommissie toch wel heel erg leuk!!


19 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page