top of page
Zoeken

Alle Nano's zeggen 'JA' tegen de mRNA!


Wat een leuk bericht kreeg ik onlangs weer van Hooke!

De eerste editie van het verenigingsblad mRNA zou namelijk op 14 januari in de V-Hal worden onthuld en ik was ook van harte welkom om bij deze onthulling aanwezig te zijn.

Dat hoefde mij natuurlijk geen tweede keer gevraagd te worden, natuurlijk zou ik hierbij zijn! (Sindsdien heb ik continu Ronnie Flex en Lil' Kleine in mijn hoofd gehad wanneer ik aan deze onthulling dacht... Want ja... 'Alle Nano's zeggen 'JA' tegen de mRNA!' )

Bij aankomst op de V-Hal besloot ik me tot nader order op te houden bij een heel handige zuil (Enkele mensen zullen precies weten welke zuil dit is... Ik had deze plek ook al ontdekt tijdens de Jaarboekuitreiking van de VvTP) om mij voor iemand schuil te kunnen houden. (Wat zal ik zeggen... Er loopt iemand op TNW rond voor wie ik me graag wil verstoppen...)

Rond 16:55 ontdekte ik de de President en de Commissaris Extern en niet veel later ontdekte ik de Thesaurier die me had uitgenodigd.

Eeuwig enthousiast zoals deze Thesau is sleepte hij me meteen mee naar de mRNA commissie om me voor te stellen.

De Hoofdredacteur had al duidelijk van me gehoord en ze gaf aan dat ze het erg leuk vond dat ik voor 'haar' verenigingsblad naar de TU was gekomen. (Het stormde enorm buiten...)

Vervolgens werd ik voorgesteld aan de geniale Journalist van de mRNA (Die gast is écht hilarisch) en een Hooke-lid die deze website duidelijk gelezen heeft. (Het gemene... Deze heer heeft de eerste ledendas -grijs- die nu al nergens meer te krijgen is!! En dat stond hij even leuk in te wrijven... Wellicht is hij zo lief dat als hij ooit lid af is, hij dit collectorsitem alsnog aan me af wil staan) Dit resulteerde tot heel leuke gesprekken.

Zo werd de President van het 'Honours programme' ook aan me voorgesteld en kwamen de leden van Bestuur 1 ook nog aan bod! (De President van Bestuur 1 had ik ook nog gezien bij de SVR vorig jaar, al hadden ze toen nog geen Bestuursdassen en chokers bij Hooke, waardoor ze voor mij niet zo herkenbaar was op dat moment)

De President van Bestuur 1 vroeg me ook nog of ik alweer bij de SVR was geweest. Iets dat ik binnenkort echt weer moet plannen!

Kortom, in korte tijd sprak ik een hoop mensen en voor ik het wist was het tijd voor de onthulling waarop iedereen zat te wachten.

De Hoofdredacteur stapte op een blok zodat iedereen haar kon zien en vertelde over het tot stand komen van de allereerste mRNA en bedankte haar commissiegenoten voor de aandelen die zij geleverd hadden.

Toen de Journalist aan bod kwam ontstond er een groot gelach in de V-Hal omdat hij zich verstopt leek te hebben (Niet bij mijn TNW zuil overigens...) waardoor de Hoofdredacteur hem niet kon vinden. Haar zoekende blik was blijkbaar zo hilarisch dat de hele V-Hal in lachen uitbarstte.

Na een kort moment van herpakken was de Hoofdredacteur er klaar voor om ook over de Journalist iets te vertellen.

Daarna was dan eindelijk het moment daar, de mRNA werd uit de doos gehaald en de eerste werd officieel uitgereikt aan de President. (Heel even maakte ze een schijnbeweging waardoor het leek alsof de eerste mRNA naar mij zou gaan, maar logischerwijs kreeg de President hem natuurlijk!) Vervolgens werd de champagne ontkurkt en was het tijd om je eigen mRNA te scoren!

De President gaf mij een exemplaar omdat ik net niet bij de doos kon, waarna ik de 'editie 1, jaargang 1' met mijn eigen ogen kon bekijken.

De buitenkant is prachtig geworden en ook de inhoud ziet er goed uit! Kortom, deze editie 1, jaargang 1 is er zeker een om trots op te zijn!

Editie 2, jaargang 1 wordt mogelijk al full colour en met een stevigere omslag! (Kortom, ik tel de weken nu al tot de tweede mRNA eraan komt!!!)

Nu zit er ook nog een raadsel in deze mRNA en ik meende het antwoord op dit raadsel gevonden te hebben en liet dit aan de Journalist zien.

'Nee, daar zit het antwoord niet... Maar dat had wel echt super vet geweest!' Kortom, al weet ik zelf niet super veel over Nano, ik had wel het raadsel kunnen bedenken en hem met een Nanotwist kunnen verwerken!

De Thesaurier vond het vooral prachtig dat het logo van Hooke in een hoek stond (Dus Dubbel-Hooke... Natuurlijk is dit helemaal super mooi voor Bestuur 2!) en vertelde enthousiast achtergrondverhalen over wat er zoal in de mRNA te vinden was.

Hij beloofde ook dat ik het zou horen wanneer de nieuwe dassen er zouden zijn. (Ik baal oprecht dat ze waarschijnlijk niet meer grijs worden... Ik hoorde van de Secretaris dat dit mede komt omdat de Bestuursdassen van de VvTP grijs zijn... Maar binnenkort zit Hooke op een heel ander gebouw, en dan speelt dat hele punt niet meer! Ik vind daarom dat ze grijs moeten blijven! -Nano's, als jullie dit lezen. Stem grijs voor de ledendas!!!!- Sowieso... het blijft ook een mooi eerbetoon aan 'Moeder' VvTP! )

Uit eindelijk sprak ik nog met wat mensen en voor ik het wist zag ik 17:50 op de klok bij de VvTP staan.

Nu weet ik dat mijn welbekende uitgang na 18:00u niet meer te gebruiken is voor mensen zonder Campuscard... Dus het was voor mij tijd om te vertrekken.

De Secretaris ging er ook vandoor dus samen met haar dook ik de storm in, waarna onze wegen op het eind van de Lorentzweg alweer scheidden.

Het was erg leuk dat ik deze release mee heb mogen maken en ik kan echt niet wachten tot de volgende mRNA komt! In maart is er meer Hooke! (En wat zal ik zeggen.... Zo jong als ze zijn... Zo hard strijden ze mee om de hoogste positie in de peilingen! Als ik een constitutiekaart had gehad, dan had die op dezelfde rij gestaan als de grootmachten zoals PS en Froude!)

Ps. de persoon voor wie ik me wilde verstoppen heb ik wel kort gezien, maar die heeft mij gelukkig niet in de gaten gehad!


17 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page